Pages Menu
Categories Menu

pozycjonowanie elementow html

Bezpośredni Response Copywriting – kluczową umiejętnością dla wszystkich właścicieli firm

Jeśli istnieje jedna umiejętność trzeba stać się biegły w w marketingu to bezpośrednie Copywriting Response. Nawet jeśli nie chcesz napisać swoją własną kopię i zdecydujesz się zatrudnić Pro, potem trzeba jeszcze umieć rozpoznać, co sprawia, że ??kopia „dobre”.

Czemu?

Więc nie zostać oszukanym przez pozbawionych skrupułów szarlatana lub kogoś po prostu nie przygotowane do tego zadania. Zdarza się (i widziałem to się stało. – ÂŁ4,500 ($ 9000 w czasie) na egzemplarzu, który był nieskuteczny i szczerze amatorskie ostatecznie skutkuje powiedzieć, jak „dobry” kopia jest, oczywiście, ale są pewne trudne i szybkie przepisy należy wykonać przed przetestować. W końcu zrobić to, co działa dla ciebie, ale zacząć od podstaw.

Czym jest bezpośrednie Response Copywriting?

W twoim przypadku, jako właściciel firmy, to po prostu pisanie komunikować się z perspektywy, klientów i klientów. I istnieją dwa rodzaje copywriterów: Istnieje bezpośrednie copywriterów odpowiedzi (jak ja), i copywriterów biznesowych (najczęściej zwane „pisarzy biznesu”). Co za różnica? Olbrzymi.

Dobrym pisarzem firma może pisać w sposób inteligentny i interesujący sposób i przekazywania informacji. Ich zadaniem jest informowanie i edukowanie. Bezpośrednim copywriter odpowiedzi, z drugiej strony, nie tylko inteligentna i wciągające, a nie tylko informuje i edukuje … ale czy jest jakieś dobre … potem sprzedaje rzeczy też.

Nie pozwól Biznes Pisarze piszą sprzedaży kopii!

Z mojego doświadczenia wynika, dobry copywriter bezpośrednia reakcja jest zwykle również dobrym pisarzem biznesu; ale odwrotna zwykle nie jest prawdą, chyba że autor świadomie biznesu studiował techniki Copywriting Direct Response. Pamiętaj, co mogę powiedzieć o kopii nie będąc za wszystko i na koniec wszyscy marketingu, ale też nie popełnia błąd myśląc technicznie dobre pisanie jest również dobre sprzedaży kopii.

– autor artykułu