Pages Menu
Categories Menu

copywriting zlecenia

copywriting zlecenia Kiedy ludzie są zdezorientowani, pozostawiają swój komunikat i nic nie kupić.

3) wzbudzić zainteresowanie z historii. Ludzie są z natury uwagę na historie. Historie mniejszy opór ludzi, aby zaakceptować swoje pomysły, to łatwiejsze do zrozumienia i wpływają na emocje, jak żadna inna metoda. Historie pozwalają łatwo przesuwać w „wiadomości sprzedaży” w niewykryte sposób.www.wyroby-kute.pl/15-elementy-kute

4) Jeśli nie masz wielką historię do opowiedzenia, lub jako dodatek do swojej historii, można również skorzystać z niesamowitych faktów lub informacji, aby je zatrzymać zainteresowani. Jedno miejsce, gdzie można znaleźć prawdziwe i nadzwyczajnych faktów jest http://www.thisistrue.com.

5) Jak piszesz sprzedaży kopii, trzeba stale przewidzieć jakieś pytania lub zastrzeżenia, że ??czytelnicy mogą mieć, a ich rozwiązania bezpośrednio na miejscu. Bądź wrażliwy na ewentualne wątpliwości i obaw, które mogą natknąć się ich umysły i wyraźnie odpowiedzieć w wiadomości sprzedaży. Jest to jeden z najbardziej dochodowych wskazówek copywriting można zastosować.

6) Powiedz czytelnikom, że jesteś ujawniając coś bardzo ważnego, lub coś, co będzie miało ogromny wpływ na ich życie, w ramach sprzedaży kopii. To pobudza ich ciekawość i zachęci ich do dalszego czytania, dopóki nie odkryłem, że jeden szczególny aspekt już wspomniano.

copywriting zlecenia

7) Porozmawiaj bezpośrednio do czytnika w normalnym codziennym stylu konwersacji. Nie używaj formalnych takich słów jak „Proszę być znany …” lub „Doszło wypadanie-wlosow do mojej uwagi …” Napisz jak chcesz porozmawiać z przyjacielem.

Użyj „ty”, a nie „jeden” lub „osoba”. Jeśli mówisz historię, dobrze jest używać „ja” często, ale wciąż czytelników zaangażowanych jeśli to możliwe. Na przykład, w swojej historii, można powiedzieć: „Poszedłem z bycia biednych bezdomnych i głodnych. Jestem pewien, że będziesz czuć się jak załamany jak ja, jeśli jesteś na moim miejscu.”

8) Umieść mnóstwo białych plam dokonać sprzedaży kopii zachęcający do przeczytania. Staraj się mieć 3 zdań lub mniej w ust. Długie akapity wyglądają zastraszenia. Nie chcesz, żeby wywierać żadnego dodatkowego wysiłku czytania kopii. Twoim celem jest stworzenie idealnego i wygodne środowisko zakupu gdzie mogą przejść przez proces zakupu z największą łatwością.

9) Napisz subheadlines tak, że ci z czytelników, którzy są po prostu skanowanie list sprzedaży może natychmiast znaleźć temat, czego szukają. Subheadlines mogą obejmować tematy takie jak tło, swoich punktach, lista bonusów, ofertę, lub swoim oświadczeniu gwarancyjnym.

Mam nadzieję, że te wskazówki 9 copywriting złapać i przytrzymać uwagę swoje szanse ‚przyniesie Ci mnóstwo sprzedaży w najbliższych latach.

– autor artykułu